NASZA OFERTA
Zarządzanie i administrowanie nieruchomościami
wyszukiwanie dodatkowych źródeł przychodów Wspólnoty;
nadzór nad utrzymaniem w należytym porządku i czystości części
wspólnych budynku;
pozyskiwanie najemców na lokale użytkowe;
przygotowywanie i organizowanie corocznych zebrań Wspólnoty;
przygotowywanie projektów uchwał i innych aktów prawnych
(regulaminy, statut);
pomoc w pozyskiwaniu środków na cele remontowe ( np. termomodernizacja,
wymiana instalacji wod-kan itp.);
prowadzenie oraz aktualizacja wykazu właścicieli, najemców;
na życzenie Klienta zapewniamy dyżury administratora na terenie nieruchomości;
pozyskiwanie, negocjowanie warunków umów z dostawcami mediów
( energia elektryczna, energia cieplna, zimna woda i ścieki, wywóz nieczystości);
bieżące monitorowanie ilości osób zamieszkujący dany lokal.
Obsługa techniczna
prowadzenie bieżącej ewidencji zgłoszeń konserwacyjnych i terminów
ich realizacji;
prowadzenie książki obiektu budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami;
przechowywanie i utrzymywanie w należytym stanie dokumentacji
technicznej budynku;
przeprowadzanie okresowych przeglądów zgodnie z obowiązującym prawem;
kontrola bieżących napraw i konserwacji budynku;
przygotowywanie planów remontowych;
realizacja planów remontów zgodnie z przyjętą uchwałą;
pozyskiwanie wykonawców usług i robót budowlanych,
negocjowanie cen i warunków umów;
nadzór techniczny nad bieżącą obsługą budynku;
bieżące informowanie zarządu Wspólnoty o stanie
technicznym nieruchomości i stopniu zaawansowania
przeprowadzanych prac remontowych.
Obsługa księgowo - bankowa
prowadzenie księgowości przy pomocy specjalistycznego
programu komputerowego;
przechowywanie dokumentacji statystycznej i księgowo-rozliczeniowej;
prowadzenie rachunku bankowego;
prowadzenie sprawozdawczości dla urzędów zgodnie z obowiązującymi przepisami;
dostęp przez internet do indywidualnej kartoteki właściciela lokalu (e-kartoteka);
windykacja należności;
sporządzanie rocznych planów gospodarczych i finansowych oraz sprawozdań
z ich realizacji;
roczne rozliczenie świadczeń za rok poprzedni po zebraniu sprawozdawczym;
bieżące informowanie Klienta o kosztach związanych z utrzymaniem
nieruchomości wspólnej, mediów oraz kosztów remontów;
przedkładanie do Klienta przekazów bankowych w celu terminowej regulacji
należności, sprawdzanie faktur pod względem formalnym i rachunkowym.
Dodatkowo po ustaleniu z Klientem zakres usług może być rozszerzony o:
reprezentacje Klienta na zewnątrz przed organami samorządowymi oraz
pomiędzy właścicielami;
obsługę prawną